sobota, 9 sierpnia 2014

Przypominaki

Zostało jeszcze trochę wakacji, ku mojej uciesze. Gazetki reklamowe z super-
i hipermarketów nie pozwalają nam jednak zapomnieć o tym, że za moment rozpoczęcie roku szkolnego. Skoro mogę, to jeszcze byczę się od rana do wieczora. Od czasu do czasu przemknie mi przez głowę myśl, że może jednak już wystarczy, może już coś zrobić, choć dla tych maluchów, które przyjdą niedługo pierwszy
raz do szkoły. I zmiękłam.
Nie ukrywam, że w mojej pracy moim nadrzędnym celem jest samodzielność dzieciaków. Czasami o nią walczę. Każda codzienna czynność, którą maluchy robią same bardzo mnie cieszy.
Tym razem moją propozycją będzie przygotowanie się na kolejny dzień w szkole.
Stworzyłam Przypominaki dla chłopca i dziewczynki. Mam nadzieje, że się przydadzą. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz